tisdag 1 november 2011

Mysteriet på Greveholm

God morgon allihopa! Just nu så sitter jag och avnjuter ett par episoder av Mysteriet på Greveholm. Den sändes samma år som jag är född, 1996, men trots det så har jag många minnen av alla tokigheter som uppstår på slottet! (självklart genom repriser, jag har inga minnen från när jag var ett par månader gammal, haha.) Utöver Mysteriet på Greveholm så ligger Dieselråttor och Sjömansmöss mig mycket nära hjärtat. Jag minns så väl att jag steg upp innan skolan för att se på den, och sen såg jag samma avsnitt igen då den gick på repris efter klockan 18.00. Härligt är det verkligen med julkalendrar, inte sant?
Vilken julkalender är eran favorit? 

3 kommentarer:

  1. Mysteriet på Greveholm kan jag se om och om igen! Kaspar i Nudådalen är också en favorit :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack så jättemycket! Jag håller inte på så mycket med HTML, om jag inte arbetar på en ny design till någon av mina bloggar. Men det är väldigt roligt när jag väl gör det.

    (Blev tvungen att kommentera med mitt Google-konto (eftersom du inte tillåter kommentarer med avsändare i form av Namn och webadress) men det är egentligen "Ellinors julblogg" som kommenterar =P)

    SvaraRadera